loading...

Merinding Bacanya !! Polis TERDUDUK Dengar Jawaban Ibu Kenapa Sanggup TIKAM Anaknya 28 Kali Sampai Mati Semalam... Memang MENGEJUTKAN!!

Dengar Bisikan Gaib Sebelum Tikam Anak 28 Kali Sampai Maut|Kes pembunuhan seorang ibu mampu menikam anak kandungnya yang berusia 2. 6 th. kini dalam peroses penyiasatan lanjut.

Menurut pengakuan pelaku Pretty Juliana lihat ada bayangan perompak yang masuk kerumah abangnya, waktu itu juga dia mendengar bisikan gaib, bunuh! bunuh! bunuh!

Saat itu dia mengambil dua iris pisau serta langsung menikam anaknya yang disangka perompak berkali kali hingga maut.

Juliana yang seakan dirasuk tidak menyangka kalau yang di tikam yaitu anak kandungnya sendiri.
Diluar itu menurut saksi, selepas ia membunuh anak kandungnya, Juliana pernah menakut nakuti anak abangnya yang berusia 10 serta 8 th. dengan mangacukan pisau yang dipakai membunuh mangsa.

Karena takut, ke-2 kanak kanak sudi lari. Satu dari mereka pernah terkena pisau yang masih dipegang oleh pelaku sebelum mengadukannya pada ibu mereka.

Bagaimanapun kes pembunuhan sudi akan dihentikan serta suspek akan tidak dihukum bila benar suspek alami sakit mental. Sekian di sampaikan Kapolsek Delitua, Kompol Wira Prayatna

Dari hasil beberapa info saksi, sebelumnya suspek tak pernah diliat berbuat kasar pada anaknya itu, apatah lagi memukulnya. Oleh sebab itu pembunuhan berkemungkinan besar tak disedari, ujarnya.

Sesaat hasil bedah siasat mendapati mangsa mati akibat kehabisan darah lantaran luka tikaman dibagian dada serta perut.
sumber ; http://ift.tt/2jvTfqz

0 Response to "Merinding Bacanya !! Polis TERDUDUK Dengar Jawaban Ibu Kenapa Sanggup TIKAM Anaknya 28 Kali Sampai Mati Semalam... Memang MENGEJUTKAN!!"

Post a Comment